ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ WARHAMMER QUEST






Το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθουμε είναι τους μηχανισμούς του παιγνιδιού και μετά θα δούμε τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των χαρακτήρων που μπορούμε να παίξουμε.

Υπάρχουν συνολικά οκτώ χαρακτηριστικά επάνω στο προφίλ του κάθε χαρακτήρα, και αυτά είναι:

1. ΠΟΝΤΟI ΠΛΗΓΩΝ (W): αυτός ο δείκτης μας δείχνει πόση ζημιά μπορεί να δεχθεί ο χαρακτήρας μας πριν πεθάνει. Όσο περισσότεροι πόντοι τόσο ανθεκτικότερος είναι.

2. ΚΙΝΗΣΗ (Μ): αυτός ο δείκτης μας δείχνει πόσα τετράγωνα μπορεί ο χαρακτήρας μας να μετακινηθεί.

3. ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΟΠΛΩΝ (WS): αυτός ο δείκτης μας δείχνει πόσο ικανός είναι ο χαρακτήρας μας στην μάχη σώμα με σώμα.

4. ΒΑΛΛΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ (BS): αυτός ο δείκτης μας δείχνει πόσο ικανός είναι ο χαρακτήρας μας στο να πετύχει τους αντιπάλους του με εκηβόλα όπλα.

5. ΔΥΝΑΜΗ (S): αυτός ο δείκτης μας δείχνει πόσο δυνατός είναι ο χαρακτήρας μας. Όσο πιο μεγάλος ο αριθμός τόση μεγαλύτερη ζημιά κάνει στην μάχη σώμα με σώμα.

6. ΑΝΤΟΧΗ (Τ): αυτός ο δείκτης μας δείχνει πόσο ανθεκτικός είναι ο χαρακτήρας μας. Όσο πιο μεγάλος ο αριθμός τόση λιγότερη ζημιά μπορεί να δεχθεί.

7. ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (Ι): αυτός ο δείκτης μας δείχνει πόσο γρήγορος είναι ο χαρακτήρας μας. Ανάλογα με τον αριθμό παίρνει την σειρά με την οποία εκτελεί τις ενέργειες του.

8. ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ (Α): αυτός ο δείκτης μας δείχνει πόσεις επιθέσεις μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας μας στον γύρο της μάχης σώμα με σώμα. Αν και οι χαρακτήρες έχουν μία επίθεση τα τέρατα που αντιμετωπίζουν μπορούν να έχουν παραπάνω από μία.

Στην συνέχεια κάθε παίκτης λαμβάνει τα εξής:
1.      Την φιγούρα του χαρακτήρα του.
2.      Μία κάρτα με τα χαρακτηριστικά του.
3.      Μία κάρτα με τον ειδικό εξοπλισμό που κουβαλά.
3.1. Ο Βάρβαρος παίρνει το Φανάρι. Όποιος κουβαλάει το Φανάρι είναι ο αρχηγός της συντροφιάς.
3.2. Ο Μάγος παίρνει έναν πάπυρο με ένα ξόρκι.
3.3. Ο Νάνος παίρνει το Σχοινί.
3.4. Το Ξωτικό παίρνει το Μαγικό Φίλτρο Ίασης.
4.      Έναν μικρό χάρτινο δίσκο, ο οποίος χρησιμοποιείται στην περίπτωση που χρειάζεται τυχαία επιλογής χαρακτήρα.
5.      Ένα φύλλο στο οποίο θα μπορεί να γράφει όλα όσα συμβαίνουν στην περιπέτεια.






ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ


Ο Βάρβαρος κουβαλά το Φανάρι. Αυτό τον κάνει αρχηγό. Αυτός είναι ο οποίος μπορεί να μπαίνει στα ανεξερεύνητα δωμάτια. Όποιος δεν είναι στο ίδιο δωμάτιο με τον χαρακτήρα που κουβαλά το Φανάρι θεωρείται χαμένος.

Η ειδική του ικανότητα είναι η ΕΞΑΓΡΙΩΣΗ. Κάθε φορά που μπαίνει σε μάχη ρίχνει ένα ζάρι. Σε αυτό προσθέτει +1 για κάθε τέρας που έχει σκοτώσει στην περιπέτεια (κάθε φορά που σκοτώνει ένα τέρας θα πρέπει να το εγγράφει στο φύλλο που έλαβε στην αρχή). Αν φέρει 6+, τότε κερδίζει μία επιπλέον επίθεση. Αν φέρει 1, τότε προκαλεί 1 Τραύμα σε όλα τα μοντέλα που τον ακουμπούν, φιλικά και εχθρικά.




Ο Μάγος κουβαλά έναν πάπυρο με ένα Ξόρκι, το οποίο μπορεί να το χρησιμοποιήσει μία φορά.  Ο Μάγος έχει την ικανότητα να κάνει ξόρκια.

Σε κάθε γύρο ο Μάγος ρίχνει ένα ζάρι και προσθέτει τόσα token δύναμης στο φύλλο του. Αν φέρει 1 τότε συμβαίνει ένα Απροσδόκητο Γεγονός.




Ο Νάνος παίρνει το Σχοινί. Χάρη σε αυτό ένας χαρακτήρας μπορεί αν έχει πέσει μέσα σε λάκκο να βγει από εκεί. Αν φέρει 1 ή 2, το σκοινί σπάει.

Όταν πολεμάει ο Νάνος σε μάχη σώμα με σώμα και είναι να κάνει ζημιά στον αντίπαλο, ρίχνει δύο ζάρια. Από αυτά κρατάει πάντα το μεγαλύτερο. Αν φέρει διπλές, προσθέτει το αποτέλεσμα. Αν φέρει άσσους, δεν μπορεί να κάνει κάτι στον γύρο εκείνο. Τα τέρατα μπορούν να τον κτυπήσουν με +2 συντελεστή.



Το Ξωτικό παίρνει το Μαγικό Φίλτρο Ίασης. Μπορεί μία φορά να επαναφέρει σε πλήρη υγεία έναν λαβωμένο χαρακτήρα.

Έχει την ειδική ικανότητα της Αποφυγής. Κάθε φορά που δέχεται πλήγμα ρίχνει ένα ζάρι. Αν φέρει 6 τότε αποφεύγει το κτύπημα.



Comments