BEYOND THE GATES OF ANTARES



Η Ανθρωπότητα έχει επεκταθεί στα πέρατα του διαστήματος. Το άλλοτε ομογενοποιημένο είδος μας διαφοροποιήθηκε και εξελίχθηκε, και σε κάποιες περιπτώσεις, έγινε αγνώριστο, καθώς προσαρμόστηκε σε ποικίλα περιβάλλοντα και σε κόσμους που ούτε αριθμό δεν έχουν. Δεν υπάρχει κανείς που μπορεί να μαντέψει το πλήρες μέγεθος της πανανθρώπινης διασποράς. Σήμερα το Σύμπαν σφύζει από την ανθρωπότητα και τις μυριάδες μορφές της. 

Στην Έβδομη Εποχή υπάρχουν δύο μεγάλοι αντιμαχόμενοι πολιτισμοί. Αυτοί είναι οι ΠανΑνθρώπινη Ομόνοια (PanHuman Concord) και Isorian Senatex. Ο πρώτος πολιτισμός είναι γνωστός ως Concord. Ο δεύτερος είναι πιο γνωστός, κυρίως από τους εχθρούς του, ως Isorian Θραύσμα. Μαζί αυτές οι δύο μεγάλες δυνάμεις ελέγχουν πάνω από το μισό των προηγμένων ανθρώπινων πλανητών στον Antares. Μεταξύ τους είναι αμείλικτοι εχθροί, πανίσχυροι και ιδιαιτέρως ανένδοτοι. 

Αν και η Ομόνοια και οι Isorians είναι μακράν οι πλέον μεγαλύτεροι και ισχυρότεροι πολιτισμοί στον χώρου του Αντάρη υπάρχουν και άλλοι προηγμένοι πολιτισμοί και ομάδες κόσμων οι οποίοι άλλοι είναι ανεξάρτητοι, άλλοι ανήκουν σε συνομοσπονδίες, άλλοι σε εμπορικά καρτέλ, άλλοι σε συμμαχίες, άλλοι σε αυτοκρατορίες ή σε οποιαδήποτε άλλη μορφή ενώσεων. Αν και έχουν τα δικά τους συμφέροντα και αντιπαλότητες, συχνά εις βάρος των υπολοίπων, οι κόσμοι αυτοί έχουν τον κοινό φόβο των ισχυρότερων γειτόνων τους. Αυτοί οι κόσμοι βρίσκονται σε ένα νέο τμήμα του Αντάρη που ονομάζεται Περιορισμένος (Determinate). Υπάρχουν εκατομμύρια κόσμοι στον Περιορισμένο, αλλά το ενδιαφέρον μας εστιαστεί σε δύο παλαιούς εχθρούς, των οποίον οι πόλεμοι σύντομα θα επηρεάσουν και τον ευρύτερο χώρο. Αυτοί είναι οι Algoryn Prosperate και η Αυτοκρατορία των Ghar.   

Οι άλλες δύο φατρίες μοιάζουν μεταξύ τους σε πολλά πράγματα αλλά διαφέρουν και σε άλλα τόσα. Αυτές είναι οι Boromites Guilds και οι Ελευθερογέννητοι (Freeborn), οι οποίοι καλούν τους εαυτούς τους Βαρντόσι. Καμία από τις δύο φατρίες δεν έχουν μόνιμη εγκατάσταση στους κόσμους του Αντάρη. Οι Boromites είναι πλανόδιοι και δύσκολα μένουν σε έναν τόπο για πολύ. Ζουν ανάμεσα στις κοινωνίες- αν δεν είναι ήδη μέρη τους- της Συμφωνίας, των Isorians και του Περιορισμένου. Οι πρόγονοί τους υπέστησαν γενετική τροποποίηση ώστε να μπορέσουν να αναλάβουν το δύσκολο έργο της εξόρυξης αστεροειδών. Σήμερα περιπλανώνται στο σύμπαν αναλαμβάνοντας κάθε είδους δύσκολης κι επικίνδυνης εργασίας πριν συνεχίσουν τον δρόμο τους. Σε αντίθεση, οι Ελευθερογέννητοι δεν ζουν σε κανέναν πλανήτη, παρά μόνο σε τεράστια διαστημόπλοια τα οποία πλέουν στο διάστημα του Αντάρη, μεταφέροντας ανθρώπους και φορτία από την μία άκρη του σύμπαντος στην άλλη. Είναι οι αδιαμφισβήτητοι έμποροι και ταξειδευτές του Αντάρη, όπως επίσης οι εξερευνητές και οι μισθοφόροι του. Ως σύνολο διαθέτουν εξαιρετική δύναμη και επιρροή, σχηματίζοντας μία εμπορική δύναμη που μπορεί να συγκριθεί άνετα με την Ομόνοια και τους Isorians.

Αν και αυτές οι έξι φατρίες αποτελούν τους βασικούς πρωταγωνιστές στο δράμα μας, δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε πως ο Περιορισμένος είναι γεμάτος με κόσμους ανθρώπων διαφόρων ειδών, με αρκετά μεγάλες αυτοκρατορίες και ομοσπονδίες εντός των δικών τους ορίων. Προς το παρόν όμως δεν επηρεάζουν την εξέλιξη των γεγονότων.
   


Το 2015 ο Rick Priestley (αρχικό μέλος της σχεδιαστικής ομάδας του Warhammer 40,000) και η Warlord Games κυκλοφόρησαν το Beyond the Gates of Antares, ένα Sci-fi παιγνίδι με φιγούρες των 28 χιλιοστών.

Το συγκεκριμένο παιγνίδι δίνει έμφαση στις μονάδες πεζικού και λόγω της πολυπλοκότητας των κανόνων παίζεται με λίγα σχετικά μοντέλα, όχι ότι αποκλείονται οι μεγάλες μάχες. Συνήθως παίζονται σε τραπέζι 4'x4' αλλά για μεγαλύτερες μάχες θα χρειαστείτε 6'x4'. Η διάρκεια του παιγνιδιού (για πεπειραμένους παίκτες) είναι περίπου μία ώρα. 

To Beyond the Gates of Antares χρησιμοποιεί διάφορα ζάρια, κυρίως όμως δεκάπλευρα. Θα χρειαστείτε όμως τετράπλευρα, εξάπλευρα και οκτάπλευρα. Το παιγνίδι είναι ό,τι καλύτερο για όσους έχουν πρόβλημα στο να φέρνουν υψηλές ζαριές καθώς ο άσσος είναι η καλύτερη δυνατή ζαριά ενώ το δέκα η χειρότερη.

Επί πλέον υπάρχουν ειδικά εξάπλευρα, το οποία είναι τα Ζάρια Διαταγών (Order Dice).

Το αξεσουάρ που θα χρειαστείτε περισσότερο από όλα είναι ένα πουγκί, στο οποίο βάζετε τα ζάρια των Διαταγών και τα οποία τραβάτε για την τυχαία εξέλιξη του παιγνιδιού. 


Μπορείτε να δείτε ένα μικρό δείγμα για το πως παίζεται το παιγνίδι, με τους γρήγορους κανόνες που μπορείτε να διαβάσετε εδώ!

Μπορείτε να δείτε τους κανόνες μαζί με κάποιες λίστες στρατών εδώ!

Θα βρείτε την 2η έκδοση του Πίνακα Αναφοράς των Προχωρημένων Κανόνων εδώ!

Μπορείτε να δείτε τι μπορείτε να κάνετε στον γύρο του παιγνιδιού εδώ!

Μπορείτε να δείτε τι μονάδες υπάρχουν εδώ!




ΟΙ ΦΡΑΤΡΙΕΣ ΤΟΥ BEYOND THE GATES OF ANTARES
CONCORD (v2)
Η Concord αποτελείται από πεζικάριους με υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμό.

Μία φυλή που χρησιμοποιεί κυρίως battlesuits.

Ghar Rebel Army (v2)
Στρατός αποτελούμενος από απόκληρους Ghar.

ALGORYN (v2)
Η μεγαλύτερη φρατρία στο Beyond the Gates of Antares και σε συνεχή πόλεμο με την Ghar Empire.

FREEBORN (v2)
Οι έμποροι που αγοράζουν μισθοφόρους για τις υπηρεσίες τους

BOROMITE (v2)
Ανθρωποειδή που έχουν προσαρμοστεί για την εξόρυξη μεταλλεύματος στους αστεροειδείς.


The Isorian Senatex (v2.1)
Άνθρωποι που χρησιμοποιούν εξωγήινη τεχνολογία.


Humanity has spread to the most distant reaches of space. Our once homogenous species has diversified and evovled, in some cases beyond recognition, adapting to a multitude of environments upon worlds without number. No one can even begin to guess the full extend of the panhuman diaspora. Today the universe teems with humanity in all its myriad forms.

There are two great rival civilizations of the Seventh Age. These are the PanHuman Concord and the Isorian Senatex. The first of these is often known simply as the Conocord. The second is sometimes referred to as the Isorian Shard, especially by its enemies. Together these two great powers control over half of the advanced human worlds of the Antarean space. They are implacably opposed to each other and both are powerful and equally intractable.

Though the Concord ans Isorians are by far the largest and most powerful of the civilizations of Antarean space there are many advanced worlds and groups of worlds that are either independent or which form confederetions, trading cartels, alliances, empires or other associations. Whilst pursuing their own interests and rivalries, often at the expense of each other, these worlds all share a common dread of their vastly more powerful and rapacious neighbours. They lie within a broad swathe of Antarean space called the Determinate. Many millions of worlds lie within the Determinate, but to begin with we are interested in two old enemies whose wars are soon to impinge upon the wider universe. These are the Algoryn Prosperate and the Ghar Empire.

The other two factions are similar ina many ways but very unlike in others. These are the Boromites Guilds and the peoples commonly known as the Freeborn but who refer to themselves as the Vardosi. Neither of these makes a permanent habitation upon the worlds of Antarean space. The Boromites are itinerants who rarely stay in one place for long. They live amongst- if not quite part of- the societies of the Concord, Isori and Determinate. Their ancestors were bio-engineered for the hazardous task of mining asteroids. Today they roam the universe undertaking physically tough and dangerous work of all kinds before moving on. In contrast, the Freeborn do not live upon worlds at all, but aboard vast spacecraft that constantly ply Antarean space, carrying people and cargo from one end of the universe to the other. They are the unrivalled traders and travelers of Antarean space, as well its foremost explorers and mercenaries. Collectively they are extremely powerful and widely influential, forming a mercantile power that matches the Concord and Isorians.

Whilst these six factions are key to our drama, we must not forget that the Determinate is full of human worlds of all kinds, including some sizable empires and federations of considerable power and influence within their boundaries. However, for now these do not impinge upon events, except in occasional detail, as we shall see.


In 2015 Rick Priestley (a member of the original Warhammer 40,000 design team) and Warlord Games released Beyond the Gates of Antares, a Sci-fi game with 28mm miniatures.

This game focuses on infantry units and due to the complexity of the rules it is played with relatively few models, not that large battles are excluded. Usually it is played on a 4'x4' table, but for large battles a 6'x4' table is needed. The duration of the game (for experienced players) is about an hour.

Beyond the Gates of Antares uses several dice, but mainly ten-sided dice. You also need four-sided, six-sided and eight-sided dice. This is a game best prefered by those who have trouble bringing high rolls, as the ace is the best roll while ten worst.

Furthermore there are special six-sided, which are called Order Dice.

The accessory that is most needed is a pouch in which you put the Order Dice, which are pulled randomly during the game.

You can learn a bit of the game by reading the quickstart rules here!

You can read our the rules, plus some army lists, here!

You cand find the Advanced Reference sheet (v2) here!




BEYOND THE GATES OF ANTARES FACTIONS
CONCORD (v2)
The Concord is mostly composed of foot soldiers with high technology weaponry.

A race that mainly uses battlesuits.

Ghar Rebel Army (v2)
An army comprised with Ghar Outcats. 

ALGORYN (v2)
The largest faction in Beyond the Gates of Antares and in constant war with Ghar Empire.

FREEBORN (v2)
Traders who hire mercenaries for their services

BOROMITE (v2)
Biomorphs adapted for mining ore asteroids.

The Isorian Senatex (v2.1)
Humans utilizing alien technology.

Comments