Eldritch Horror- Η Φάση της Δράσης (Αναλυτικά)



ΤΑΞΕΙΔΙ
Ο ερευνητής μετακινεί την μάρκα του Ερευνητή του σε οποιαδήποτε διπλανή θέση.

Μετά την κίνησή του, μπορεί να ξοδέψει όσα εισιτήρια θέλει για να μετακινηθεί μία επί πλέον θέση για κάθε εισιτήριο που ξόδεψε. Οι ερευνητές μπορούν να μετακινηθούν σε γραμμή τρένου μόνο αν ξοδέψουν εισιτήριο τρένου και σε ακτοπλοϊκή γραμμή εάν χρησιμοποιήσουν ακτοπλοϊκό εισιτήριο.




Τί είναι οι Διαδρομές και τί είναι οι Τοποθεσία;
Υπάρχουν τριών ειδών Διαδρομές και τριών ειδών Τοποθεσίες.

Στις Διαδρομές ανήκουν οι Σιδηροδρομικές, οι Ακτοπλοϊκές και οι Αχαρτογράφητες.
Στις Θέσεις ανήκουν οι Πόλεις, οι Θαλάσσιες και οι Ερημότοποι.

Οι μάρκες συνήθως τοποθετούνται σε Τοποθεσίες πάνω στον χάρτη του παιγνιδιού. Οι Τοποθεσίες συμπεριλαμβάνουν και επώνυμες τοποθεσίες (όπως το Άρκαμ), όπως επίσης και αριθμημένες.

Κάθε τοποθεσία που ενώνεται με μία γραμμή με μία άλλη, ονομάζεται Διαδρομή.

Κάθε διαδρομή έχει χρώμα αντίστοιχο με κάποιον από τους τύπους εισιτηρίων.



ΑΝΑΠΑΥΣΗ
Ο ερευνητής αναπληρώνει έναν πόντο σωματική υγείας και έναν ψυχικής.

Ο ερευνητής δεν μπορεί να αναπαυθεί εάν στην ίδια θέση που βρίσκεται υπάρχει τέρας.



ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ
Οι ερευνητές μπορούν να ανταλλάξουν μεταξύ τους αντικείμενα που κατέχουν (περιουσιακά στοιχεία, τεχνουργήματα, στοιχεία, εισιτήρια), αρκεί να βρίσκονται στην ίδια τοποθεσία.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΑΞΕΙΔΙΟΥ
Όταν ένας ερευνητής βρεθεί σε τοποθεσία πόλης, μπορεί να αποκτήσει οποιοδήποτε εισιτήριο επιθυμεί. Μπορεί να πάρει εισιτήριο τρένου εάν υπάρχει σιδηροδρομική γραμμή και εισιτήριο πλοίου εάν υπάρχει ακτοπλοϊκή γραμμή.

Αν ένας παίκτης έχει πάνω από δύο εισιτήρια θα πρέπει να διαλέξει δύο και να πετάξει τα υπόλοιπα.

ΑΓΟΡΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Όταν ένας ερευνητής βρεθεί σε τοποθεσία πόλης, μπορεί να προσπαθήσει να αγοράσει περιουσιακά στοιχεία από το αποθεματικό. Δοκιμάζει την Επιρροή του ρίχνοντας ζάρια. Μπορεί να επιλέξει μία κάρτα από το αποθεματικό με ΑΞΙΑ ίση ή μικρότερη με τις επιτυχίες που έφερε στο ζάρια.

Αν ο ερευνητής δεν αποκτήσει κάποια κάρτα, μπορεί να πετάξει μία κάρτα της επιλογής του από το αποθεματικό.

Μετά το πέρας της Αγοράς Περουσιακών Στοιχείων, αν αγοράσατε ή πετάξατε κάρτα, συμπληρώστε το αποθεματικό τραβώντας κάρτες από την στοιβάδα των καρτών Περουσιακά Στοιχεία.


Δεν μπορείτε να αγοράσετε Περιουσιακά Στοιχεία εάν στην τοποθεσία του ερευνητή σας βρίσκεται τέρας.




ΔΡΑΣΗ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑΣ
Ο ερευνητής μπορεί να εκτελέσει μία δράση από τις συνιστώσες του (πχ μία συνιστώσα που αναφέρετε στο φύλλο του Ερευνητού του). αυτού του είδους οι δράσεις έχουν ως πρόθεμα την λέξη Δράση τυπωμένη με έντονους χαρακτήρες.

Αν και ο ερευνητής δεν μπορεί να εκτελέσει μία δράση συνιστώσας από μία συγκεκριμένη συνιστώσα πάνω από μία φορά, μπορεί όμως να εκτελέσει δράσεις από διάφορες συνιστώσες.

Ένας ερευνητής μπορεί να εκτελέσει δράσεις χρησιμοποιώντας συνιστώσες που έχουν άλλοι ερευνητές, αρκεί να βρίσκονται στην ίδια τοποθεσία. Αυτού του είδους οι δράσεις ξεκινούν με την φράση «Τοπική Δράση».



Τοπική Δράση
Υπάρχουν δράσεις οι οποίες εμφανίζονται σε περιουσιακά στοιχεία ή σε καταστάσεις και οι οποίες αναγνωρίζονται από την φράση «Τοπική Δράση».

Ο Ερευνητής μπορεί να εκτελέσει Τοπική Δράση στα περιουσιακά του στοιχεία ή τις καταστάσεις.

Οποιοσδήποτε ερευνητής βρεθεί στην ίδια τοποθεσία με έναν άλλον ερευνητή, μπορεί να εκτελέσει δράση σε περιουσιακό στοιχείο ή κατάσταση του άλλου ερευνητού, αρκεί να έχει την φράση «Τοπική Δράση».

Ένας ερευνητής μπορεί να εκτελέσει μία Τοπική Δράση μία φορά. Μπορούν όμως πολλαπλοί ερευνητές να την εκτελέσουν εντός του διαστήματος μίας Φάσεως Δράσης. 






Comments