Aeldari-Craftworlds- Ανάλυση των Disciplines

Παραμένουν τα δύο Disciplines, Battle και Fate, και είναι ελαφρά διαφορετικά από την προηγούμενη έκδοση. Σαφώς υπάρχει μία υποβάθμιση της δύναμης των psychics (όπως διαπίστωσα με πόνο). 

Πλέον κάθε Psyker μπορεί να ρίξει D6 ζάρι για να πάρει psycics ή απλά επιλέγει ποίο θέλει.

Με το νέο σύστημα κάθε psychic έχει casting cost. 

Ας δούμε τα Disciplines:



Battle: Το Battle Discipline είναι για τους Warlocks. Επειδή τα Psychics είναι διπλά μπορείτε να επιλέξετε ποίο θα κάνετε, και αν επιτρέπεται και δεύτερο manifestation τότε μπορείτε να κάνετε το δεύτερο σκέλος του ιδίου psychic. Το Battle Discipline απευθύνεται σε Asuryani Infantry και σε Asuryani Biker. Γενικά είναι αρκετά βοηθητικό. 

1. Conceal/Reveal Warp Charge 6 

- Το Conceal κάνει target μία μονάδα Asuryani Infantry ή μία μονάδα Asuryani Biker εντός 18’’ από τον Psyker. Αφαιρεί 1 στο to hit των ranged όπλων των αντιπάλων.

Το Conceal άλλαξε ριζικά καθώς αφαιρέθηκε από την στόχευση ο ίδιος ο psyker (κυρίως σταμάτησε η κατάχρηση από τα wraithfighters). Αυξήθηκε η εμβέλειά του από 3'' σε 18''..      

- Το Reveal κάνει target μία εχθρική μονάδα σε απόσταση 18’’ από τον Psyker. Η μονάδα δεν μπορεί να πάρει το Cover Bonus.

Μέτριο.

2. Embolden/ Horrify Warp Charge 6 

- Το Embolden δίνει +2 στο LD μίας μονάδας Asuryani Infantry ή μίας μονάδας Asuryani Biker εντός 18’’ από τον Psyker.

- Το Horrify δίνει -1 στο LD μίας εχθρικής μονάδα σε απόσταση 18’’ από τον Psyker.

Αδιάφορο. Το Wraithfighter μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά καλύτερα. 

3. Enhance/ Drain Warp Charge 7

- Το Enhance δίνει +1 στις ζαριές To Hit στο Fight Phase σε μία μονάδα Asuryani Infantry ή μία μονάδα Asuryani Biker εντός 18’’ από τον Psyker.

Άλλαξε η εμβέλεια, από 3'' σε 18''.

- Το Drain δίνει -1 στο To Hit στο Fight Phase σε μία εχθρική μονάδα σε απόσταση 18’’ από τον Psyker.

Αν δεν παίζετε Warlock Conclave προτιμήστε το Conceal/Reveal. 

4. Protect/Jinx Warp Charge 7

- Tο Protect προσθέτει +1 στα save throws σε μία μονάδα Asuryani Infantry ή μία μονάδα Asuryani Biker που βρίσκεται εντός 18'' από τον psyker.

-Το Jinx αφαιρεί -1 στα save throws μίας αντίπαλης μονάδας που βρίσκεται εντός 18'' από τον psyker.

Το αγαπημένο Protect/Jinx επέστρεψε! Αξίζει πάντα τα λεφτά του διότι είναι και για range και για close combat στρατούς.

5. Quicken/Restrain Warp Charge 7

-Επιλέξτε μία μονάδα Asuryani Infantry ή μία μονάδα Asuryani Biker που βρίσκεται εντός 18'' από τον psyker. Η μονάδα κάνει κίνηση σαν να ήταν στην Movement Phase. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία μονάδα πάνω από ένα Quicken στην Psychic Phase.

Δεν είναι άσχημο από την άποψη ότι οτιδήποτε close combat θα βρεθεί σε απόσταση charge στην επόμενη φάση ή για να πιαστούν αντικειμενικοί στόχοι. Γενικά όμως δεν είναι κάτι πρώτης γραμμής.

-Με το Restrain μία εχθρική μονάδα εντός 18'' από τον psyker θα μειώσει την κίνησή της στο μισό.

Αδιάφορο.

6. Empower/Enervate Warp Charge 6 

-Με το Empower μπορείτε να δώσετε σε μία μονάδα Asuryani Infantry ή μία μονάδα Asuryani Biker που βρίσκεται εντός 18'' από τον psyker +1 στα Wound Rolls εντός της Fight Phase.

Αν παίζετε close combat (που δεν) είναι αρκετά βοηθητικό για να μπορείτε να κτυπάτε τουλάχιστον στο 4+, διότι με 3 Strength δεν έσφαξε κανείς.

-Με το Enervate στην Fight Phase, μειώνετε κατά 1 τα Wound rolls μίας εχθρικής μονάδας εντός 18'' από τον psyker.

Καλό ενάντια σε close combat στρατούς. Επειδή δεν θα δείτε πολλούς, αδιάφορο.  





Το Fate είναι το Discipline που παίρνουν οι Farseer. Πλέον επιστρέφουν και τα 6 που υπήρχαν στην προηγούμενη έκδοση. 

1. GuideWarp Charge 7
To Guide δίνει σε μία μονάδα Asuryani που βρίσκεται σε απόσταση 24’’ από τον Psyker re-roll τα χαμένα To Hit των εκηβόλων όπλων της.

Εδώ δεν άλλαξε κάτι από την προηγούμενη έκδοση.

2. DoomWarp Charge 7
Το Doom στοχεύει μία εχθρική μονάδα εντός 24'' από τον Psyker. Μπορείτε να κάνετε re-roll τα χαμένα To Wound ζάρια που στοχεύουν την συγκεκριμένη μονάδα.

Ούτε εδώ άλλαξε κάτι από την προηγούμενη έκδοση.

3. FortuneWarp Charge 7
Το Fortune κάνει target μία μονάδα Asuryani σε απόσταση 24’’ από τον Psyker. Αυτή η μονάδα αν φάει wound μπορεί να το ακυρώσει στο 5+. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μονάδες που έχουν παρεμφερές ιδιότητα (πχ η ability του Avatar), και την οποία το Fortune την αντικαθιστά/  

Εδώ είναι το μεγάλο κτύπημα για όσους παίζουν Aeldari καθώς το re-roll σώζει το 33% των Wounds αντί για το 50% της προηγούμενης έκδοσης. 

4. ExecutionerWarp Charge 7
Το Executioner προκαλεί D3 mortal Wounds σε μία μονάδα που απέχει 18'' από τον Psyker. Στην περίπτωση που απολεσθεί μοντέλο από το Executioner, τότε η μονάδα παίρνει D3 επί πλέον mortal Wounds.

Το Executioner επανασχεδιάστηκε και έγινε πολύ καλύτερο από την προηγούμενη έκδοση. Επί της ουσίας είναι μία βελτιωμένη έκδοση του Smite, καθώς με Warp Charge 7 αντί για 5, ο psyker μπορεί να βγάλει μέχρι έξι μοντέλα. Είναι ό,τι πρέπει για μοντέλα που έχουν δύο wounds στο προφίλ τους ή σε ήδη κτυπημένα μοντέλα που έχουν τρία wounds στο προφίλ τους. Αξίζει να είναι το ένα από τα δύο psionics που παίρνει ο Farseer. 

5. Will of AsuryanWarp Charge 5
Το Will of Asuryan βοηθάει όλες τις Asuryani μονάδες που βρίσκονται εντός 6'' από τον psyker να περάσουν αυτόματα όλα τα Morale tests.

Καλό άμα παίζετε με πεζικό. 

6. Mind WarWarp Charge 7
Το Mind War στοχεύει έναν εχθρικό χαρακτήρα (Character) που βρίσκεται εντός 18'' από τον psyker. Εσείς και ο αντίπαλός σας ρίχνετε ένα Ζ6 και προσθέτετε τα LD σας. Αν το αποτέλεσμα του psyker είναι μεγαλύτερο από εκείνο του χαρακτήρα, τότε η διαφορά μετατρέπεται σε Mortal Wounds.

Το κλασσικό Mind War. Καλό μόνο αν υπάρχουν στο πεδίο της μάχης Hemlock Wraithfighters. Τότε, πραγματικά, οι αντίπαλοι χαρακτήρες έχουν πρόβλημα!  

Comments