Η Games Workshop αποφάσισε
να ανανεώσει το Warhammer Fantasy αλλάζοντας κυριολεκτικά την μορφή του. Εγκατέλειψε τις μεγάλες μονάδες, τις τετράγωνες βάσεις, τους
πολύπλοκους κανόνες, και το κυριότερο, δεν υπάρχουν πόντοι!
Η Μυθολογία του παιγνιδιού
Το Age of Sigmar εξελίσσεται
σε μία εποχή πολύ μακρυνή από εκείνη που εξελισσόταν το Warhammer Fantasy. Μετά το End Times το
Χάος κατέστρεψε τον κόσμο και έγινε κυρίαρχο. Ο Θεός των Ανθρώπων Sigmar Heldenhammer
έσωσε εκείνους τους ανθρώπους που με το Τέλος των Καιρών ήθελαν να
πολεμήσουν το Χάος και πίστευαν σε Εκείνον. Τους πήρε και τους έφερε στην Αzyr όπου
με την δύναμη του κεραυνού ξαναγεννήθηκαν σε κάτι παραπάνω από θνητούς,
ξαναγεννήθηκαν ως Stormcasts Eternal.
Η Azyr
άνοιξε ξανά της πύλες της για να ξεχυθούν οι πολεμιστές της και να
διεκδικήσουν τον κόσμο από την τυραννία του Χάους .
ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ
Ο κάθε παίκτης κατεβάζει τον
στρατό του με όσα μοντέλα θέλει. Όσο περισσότερα τα μοντέλα ενός στρατού τόσο μεγαλώνει η διάρκεια μίας μάχης. Για να έχετε μία εικόνα, αν κάθε στρατός διαθέτει εκατό μοντέλα τότε η διάρκεια του παιγνιδιού είναι περίπου ένα ολόκληρο απόγευμα. Θα πρέπει όμως να έχει τις περγαμηνές αναφοράς
των μονάδων του (warscrolls).
Το παιγνίδι, ανάλογα με τα μοντέλα, μπορεί να παιχθεί σε οποιοδήποτε τραπέζι,
μικρό ή μεγάλο.
Στο πεδίο της μάχης μπορούν να
μπουν διάφορα κτίσματα ή φυσικά εμπόδια π.χ Δάσος.
Επίσης, υπάρχει πίνακας εάν
θέλετε να παίξετε με Μυστηριώδη μέρη!
Οι παίκτες στήνουν εναλλάξ τις μονάδες
τους σε απόσταση 12 ιντσών από την εχθρική περιοχή.
Στην συνέχεια οι παίκτες ορίζουν ένα μοντέλο ως στρατηγό. Αυτός θα έχει και το δικαίωμα να δίνει διαταγές στην Φάση του Ήρωα (Hero).
Η ΜΑΓΕΙΑ
Η Μαγεία στο παιγνίδι είναι πολύ εύκολη. Μία φορά τον γύρο ο Μάγος ρίχνει δύο ζάρια. Αν το σύνολο των ζαριών είναι ίσο ή μεγαλύτερο από την αξία που έχει το ξόρκι, τότε αυτό γίνεται. Εάν υπάρχει αντίπαλος μάγος εντός 18'' από τον μάγο που κάνει το ξόρκι, τότε ο μάγος εκείνος μπορεί να λύσει τα μάγια πριν εκείνα πραγματοποιηθούν. Ρίχνει δύο ζάρια. Αν το σύνολο των ζαριών είναι μεγαλύτερο από το σύνολο των ζαριών του μάγου που κάνει το ξόρκι, τότε το ξόρκι αναιρείται.Ο αντίπαλος μάγος μπορεί επίσης στον δικό του γύρο, να αναιρέσει ένα ξόρκι που έχει πραγματοποιηθεί στον γύρο του αντιπάλου του.
Ποίος είναι ο νικητής της μάχης;
Μεγάλη νίκη πετυχαίνει κανείς εάν
καταστρέψει το 75% του αντιπάλου στρατού. Στο 50% κερδίζει μικρή νίκη. Στην
περίπτωση που υπάρχει σημαντική διαφορά στον αριθμό των μοντέλων του ενός από τον
άλλο στρατό τότε υπάρχει και η νίκη με Ξαφνικό Θάνατο. Σε αυτήν την περίπτωση
υπάρχει πίνακας με τις προϋποθέσεις για Ξαφνικό Θάνατο.
Στην αρχή του γύρου κάθε παίκτης
ρίχνει ένα ζάρι. Ο νικητής ξεκινάει πρώτος.
Οι Φάσεις του παιγνιδιού είναι οι
εξής:
1. Η Φάση του Ήρωα: Σε αυτήν την φάση ο ήρωας εκτελεί τις ηρωικές του
ικανότητες και χρησιμοποιεί τις μαγικές του ικανότητες.
2. Η Φάση της κίνησης: Ο παίκτης μετακινεί τις μονάδες του.
3. Η Φάση εκτέλεσης βολών: Ο παίκτης χρησιμοποιεί τα εκηβόλα όπλα τους.
4. Η Φάση της εφόδου: Οι
μονάδες εμπλέκονται σε μάχη.
5. Η Φάση της μάχης: Οι μονάδες πολεμούν σώμα με σώμα.
6. Η Φάση της αντοχής: Σε αυτήν την φάση δοκιμάζεται η ανδρεία των
μονάδων.
Αν και νέοι στρατοί εμφανίζονται
(και παράλληλα νέα μοντέλα) μπορούμε να παίξουμε με αυτά που έχουμε ήδη. Η Games Workshop φρόντισε
ώστε να υπάρχει περγαμηνή Αναφοράς για κάθε μοντέλο που είχε βγάλει για το Warhammer Fantasy (μέχρι κάτι familiars τα
οποία κι εγώ δεν ξέρω από πότε υπάρχουν, αφού κανένας δεν τα έπαιζε).
Πλέον οι στρατοί ανήκουν σε μία
από τις τέσσερις Μεγάλες Συμμαχίες, την Συμμαχία της Τάξης, την Συμμαχία του
Χάους, την Συμμαχία του Θανάτου και την Συμμαχία της Καταστροφής.
Το αρχικό πακέτο η εταιρεία το
διαθέτει στα 100 ευρώ.
Για να διαβάστε τους κανόνες πατήστε εδώ
Για FAQ και Errata, ακολουθήστε τους παρακάτω συνδέσμους:
Για να χρησιμοποιήσετε τους στρατούς του Παλαιού Κόσμου, πατήσετε στους παρακάτω συνδέσμους.
BEASTMEN OF CHAOS
BEASTMEN OF CHAOS 2017
BRETONNIA
BRETONNIA 2017
DARK ELVES
DARK ELVES 2017
DAEMONS OF CHAOS
DWARVES
DWARVES 2017
HIGH ELVES
HIGH ELVES 2017
LIZARDMEN
LIZARDMEN 2017
OGRE KINGDOMS
OGRE KINGDOMS 2017
ORCS AND GOBLINS
ORCS AND GOBLINS 2017
SKAVEN
SKAVEN 2017
THE EMPIRE
THE EMPIRE 2017
TOMB KINGS
TOMB KINGS 2017
VAMPIRE COUNTS
VAMPIRE COUNTS 2017
WOOD ELVES
WOOD ELVES 2017
WARRIORS OF CHAOS
WARRIORS OF CHAOS 2017
BRETONNIA
BRETONNIA 2017
DARK ELVES
DARK ELVES 2017
DAEMONS OF CHAOS
DWARVES
DWARVES 2017
HIGH ELVES
HIGH ELVES 2017
LIZARDMEN
LIZARDMEN 2017
OGRE KINGDOMS
OGRE KINGDOMS 2017
ORCS AND GOBLINS
ORCS AND GOBLINS 2017
SKAVEN
SKAVEN 2017
THE EMPIRE
THE EMPIRE 2017
TOMB KINGS
TOMB KINGS 2017
VAMPIRE COUNTS
VAMPIRE COUNTS 2017
WOOD ELVES
WOOD ELVES 2017
WARRIORS OF CHAOS
WARRIORS OF CHAOS 2017
Comments
Post a Comment