Warhammer Quest: Ο Αργυρός Πύργος



Μετά από 20 και χρόνια, το Warhammer Quest επιστρέφει σε περιβάλλον Age of Sigmar. Για όσους έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με αυτού του είδους τα παιγνίδια, το Warhammer Quest ανήκει στην κατηγορία των Dungeon Crawlers.

Δύο έως Τέσσερεις παίκτες ενώνονται για να νικήσουν τον Gaunt Summoner. Μέσα από οκτώ δοκιμασίες οι παίκτες καλούνται να βρουν τα κομμάτια ενός πανίσχυρου φυλακτού. Αν τα καταφέρουν και τα βρουν τότε μπορούν να καλέσουν τον δαιμονικό κύριο του Πύργου και να τον αντιμετωπίσουν σε μία επική μάχη!



ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Βιβλίο Οδηγιών 40 σελίδων

Βιβλίο Περιπετειών 40 σελίδων

13 διπλής όψεως πινακίδια

36 κάρτες ικανοτήτων και θησαυρών

40 κάρτες Εξερεύνησης

κάρτες Χαρακτήρων

Διάφορες μάρκες και ζάρια

51 φιγούρες







ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ

Πριν ξεκινήσετε το παιγνίδι.


1. Ο Ρούνος
Πριν αρχίσετε το παιγνίδι ο παίκτης που εισέρχεται πρώτος στον Αργυρό Πύργο λαμβάνει τον ρούνο του Tzeentch. Μην ανησυχείτε, ο ρούνος αυτός αλλάζει χέρια στην πορεία του παιχνιδιού.











2. Οι Ήρωες
Με αρχή τον παίκτη που κατέχει τον ρούνο και με την φορά του ρολογιού, κάθε παίκτης επιλέγει έναν από τους έξι συνολικά χαρακτήρες, λαμβάνοντας την φιγούρα και τοποθετώντας την κάρτα του χαρακτήρα εμπρός τους. Μετά, κάθε παίκτης διαλέγει μία από τις έγχρωμες μάρκες Φήμης. Ο παίκτης που θα επιλέξει τον Excelsior Warpriest παίρνει επίσης την φιγούρα και την κάρτα Gryph-hound. Ο παίκτης που θα επιλέξει τον Fyreslayer Doomseeker παίρνει επίσης τον Fyreslayer rune.




3. Ο πίνακας της Μοίρας
Ο Πίνακας της Μοίρας θα πρέπει να τοποθετηθεί κάπου ώστε να είναι προσπελάσιμος από όλους. Στην συνέχεια οι παίκτες τοποθετούν την Μάρκα της Φήμης τους στον στρογγυλό μετρητή, και στο διάστημα που περιέχει τον κύκλο.






4. Ζάρια
Τοποθετήστε τα πέντε μωβ ζάρια του Πεπρωμένου δίπλα στον πίνακα της Μοίρας. Κάθε παίκτης λαμβάνει τα τέσσερα ζάρια που αντιστοιχούν στο χρώμα της μάρκας της Φήμης. Τοποθετήσετε τα υπόλοιπα ζάρια κάπου όπου να μπορούν να χρησιμοποιούνται από όλους τους παίκτες κατά την διάρκεια του παιγνιδιού.






5. Κάρτες
Ανακατέψτε τις στοιβάδες των Καρτών των Ικανοτήτων και των Θησαυρών και τοποθετήστε τες στα αντίστοιχα σημεία επάνω στον Πίνακα της Μοίρας. Αφήστε προς το παρόν στην άκρη της κάρτες Εξερεύνησης. Αν πετάξετε μία κάρτα Ικανοτήτων ή Θησαυρού, επιστρέψετε την στον πάτο της αντίστοιχης στοίβας.






6. Θάλαμοι
Οι διπλής όψεως πινακίδες ονομάζονται Θάλαμοι. Κάθε θάλαμος είναι χωρισμένος σε τετράγωνα, στα οποία χωράει μία φιγούρα. Κάποιοι Θάλαμοι έχουν τετράγωνα που έχουν χρώμα μαύρο. Αυτά τα τετράγωνα θεωρούνται ως εμπόδια και καμία φιγούρα δεν μπορεί να περάσει ή να δει μέσα από αυτά (αυτά τα σημεία είναι σημειωμένα στις κάρτες Εξερεύνησης με κόκκινο χρώμα). Οι θάλαμοι έχουν μία οι περισσότερες εξόδους, οι οποίες σημειώνονται με περιστρεφόμενους στροβίλους. Οι έξοδοι θεωρούνται ως ανοίγματα στους τοίχους. Από την στιγμή που δύο θάλαμοι ενώνονται με εξόδους, τα τετράγωνα που είναι δίπλα στις εξόδους θεωρούνται πως είναι ακριβώς δίπλα με το τετράγωνο που βρίσκεται στην άλλη πλευρά της εξόδου. Προσωρινά αφήστε τους Θαλάμους στο πλάι.



7. Πύλες
Πάρτε τις πύλες και αφήστε τες μαζί με τους θαλάμους. Οι κανόνες θα σας πουν πότε θα τις χρησιμοποιήσετε.  Οι φιγούρες μπορούν να δουν και να κινηθούν μέσα από τις πύλες ελεύθερα. Αν οι κανόνες σας λένε να τοποθετήσετε μία φιγούρα σε μία πύλη, τοποθετήστε την όσο το δυνατόν πλησιέστερα.  








8. Είσοδος
Βρείτε τον θάλαμο της εισόδου και τοποθετήστε τον στο κέντρο του τραπεζιού. Ο παίκτης που έχει τον ρούνο του Tzeentch τοποθετείται δίπλα στην έξοδο. Μετά, με φορά ρολογιού, τοποθετούνται οι υπόλοιπες φιγούρες οπουδήποτε μέσα στον θάλαμο.







9. Το Βιβλίο των Περιπετειών
Μην ανοίξετε το βιβλίο έως ότου σας δοθεί η οδηγία για κάτι τέτοιο. Όταν συμβεί αυτό, διαβάστε το αντίστοιχο εδάφιο, ακολουθήστε τις οδηγίες και μετά κλείστε το βιβλίο.






10. Ξεκινάει…
Ένας παίκτης διαβάζει την πρώτη σελίδα από το βιβλίο των Περιπετειών το «Ξεκινώντας μία δοκιμασία».


ΓΥΡΟΣ ΚΑΙ ΦΑΣΕΙΣ
Κάθε παρτίδα Warhammer Quest Ο Αργυρός Πύργος  παίζεται με γύρους, οι οποίοι ακολουθούν το το ίδιο μοτίβο των τεσσάρων φάσεων: την Φάση του Πεπρωμένου, την Φάση των Ηρώων, την Φάση των Αντιπάλων, και την Τελική Φάση. Μόλις τελειώσει και η τελευταία φάση, ξεκινά καινούριος γύρος.

Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΓΝΙΔΙΟΥ
1) Η Φάση του Πεπρωμένου: Ρίχνετε τα ζάρια του Πεπρωμένου, αφαιρείτε τα διπλά, επιλύετε τις επιπτώσεις.

2) Η Φάση των Ηρώων: Κάθε παίκτης παίζει με την σειρά του. Πρώτος ξεκινά ο παίκτης που έχει τον ρούνο. Η σειρά των παικτών πηγαίνει κατά την φορά των δεικτών των ρολογιών. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουν οι παίκτες, είναι να ρίξουν τα τέσσερα ζάρια της δράσης και να τα τοποθετήσουν στα κενά διαστήματα που υπάρχουν στην κάρτα του ήρωα. 

Περιμένοντας 
Οι παίκτες αντί να πάρουν την σειρά τους μπορούν να επιλέξουν να περιμένουν. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι υποχρεωμένοι να περιμένουν έως ότου να τελειώσουν την σειρά τους (κατά την φορά των δεικτών των ρολογιών) και μετά να παίξουν. 

3) Η Φάση των Αντιπάλων: Ο παίκτης που έχει τον ρούνο ενεργοποιεί τις ομάδες των αντιπάλων.

4) Τελική Φάση: Ο ρούνος δίνεται από τον παίκτη που τον κατέχει στον παίκτη που βρίσκεται αριστερά του, οι μακρυνοί θάλαμοι εξαφανίζονται. 

Comments