WARHAMMER QUEST: Ο ΑΡΓΥΡΟΣ ΠΥΡΓΟΣ-Η ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ



Η ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ
Πρώτα ξεκινάμε με την Φάση του Πεπρωμένου. Ο παίκτης που κατέχει τον ρούνο παίρνει τα ζάρια του πεπρωμένου και τα ρίχνει, και στην συνέχεια παίρνει όλα τα ζάρια που δείχνουν μοναδικό αριθμό και τα τοποθετεί στα μπλε διαστήματα του πίνακα της μοίρας.  Όλες οι άλλες ζαριές (διπλές, τριπλές, κ.ο.κ) απορρίπτονται. Μετά τον πρώτο γύρο, τα ζάρια που έχουν απορριφθεί μπορεί να έχουν επιπτώσεις.


Τα Ζάρια του Πεπρωμένου
Τα Ζάρια του Πεπρωμένου που βρίσκονται στον πίνακα της μοίρας, επί της ουσίας είναι επί πλέον ζάρια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ήρωες και τα οποία μπορούν να μοιραστούν ανάμεσα στους παίκτες. Μπορείτε να κάνετε ενέργειες κατά την διάρκεια του γύρου σας με το να χρησιμοποιήσετε τα ζάρια του πεπρωμένου που βρίσκονται στα μπλε διαστήματα. Η Μοίρα σαφώς και δεν έχει ευνοούμενους, για αυτό μην προδικάζετε ότι μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε όλα επειδή παίζετε πρώτοι. Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε ένα ζάρι του πεπρωμένου, το μεγαλύτερο σε αξία ζάρι κλειδώνεται- μεταφέρετέ το στα δύο μωβ διαστήματα. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κλειδωμένα ζάρια, όμως, επιστρέφουν στα μπλε διαστήματα στο τέλος του γύρου σας ώστε να χρησιμοποιηθούν από τον επόμενο παίκτη.
Ο παίκτης που παίζει τελευταίος τον γύρο του δεν κλειδώνει ζάρια του πεπρωμένου, επομένως μπορεί να τα χρησιμοποιήσει όλα όπως επιθυμεί.

Το Ρίξιμο της Πεπρωμένου
Όταν απορρίψετε διπλές ζαριές κατά την διάρκεια του ριξίματος του πεπρωμένου, κάποια από αυτά τα αποτελέσματα έχουν επιπτώσεις. Αν όλοι οι ήρωες βρίσκονται στο δωμάτιο εισόδου, οι διπλές ζαριές απορρίπτονται χωρίς όμως να υπάρξουν επιπτώσεις.
  
Αβέβαια Μοίρα
Η Μοίρα δίδει και η Μοίρα παίρνει πίσω. Αν και τα πέντε ζάρια απορριφθούν, ο κάθε ήρωας ρίχνει ένα Ζ3 και αφαιρεί τόσα τραύματα από την κάρτα του. Αν και τα πέντε ζάρια του πεπρωμένου δείξουν τον ίδιον αριθμό, τότε κάθε ήρωας τραβάει και μία κάρτα δεξιότητας. Μετά επιλύστε τις επιπτώσεις των απορριπτόμενων ζαριών.  

Απροσδόκητο Γεγονός
Αν έλθουν άσσοι ή εξάρες, τότε ένα απροσδόκητο γεγονός λαμβάνει χώρα. Ρίξτε δύο ζάρια, το ένα μετά το άλλο. Το πρώτο ζάρι υποδηλώνει τις δεκάδες ενώ το δεύτερο τις μονάδες. Μετά διαβάστε το ανάλογο εδάφιο στο βιβλίο των Περιπετειών. Π.χ. αν φέρατε 2 και στην συνέχεια έξι, διαβάστε το εδάφιο 26 στο βιβλίο των Περιπετειών.




Αν φέρετε διπλές και υπάρχει ήρωας με δύο ή περισσότερες κάρτες θησαυρού, τοποθετήστε τον Pug όσο το δυνατόν εγγύτερα στον ήρωα.

Οι ήρωες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις κάρτες θησαυρού που έχουν όσο ο Pug βρίσκεται στο ίδιο δωμάτιο με εκείνους.

Ευτύχημα: Απορρίψτε τον Pug όταν είναι να τραβήξετε κάρτα θησαυρού ώστε να τραβήξετε δύο κάρτες θησαυρού.

Κατάρα: Ρίξτε ένα ζάρι για κάθε κάρτα θησαυρού. Στο 1 και 2, επιστρέψτε την στο πάτο της στοιβάδας.


Αν φέρετε τριπλές και υπάρχει ήρωας με δύο ή περισσότερες κάρτες δεξιοτήτων, τοποθετήστε τον Blot όσο το δυνατόν εγγύτερα στον ήρωα που έχει τις περισσότερες.

Οι ήρωες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις κάρτες δεξιοτήτων τους όσο ο Blot βρίσκεται στο ίδιο δωμάτιο με εκείνους.

Ευτύχημα: Απορρίψτε τον Blot όταν αποκτήσετε μία δεξιότητα ώστε να τραβήξετε τέσσερις κάρτες αντί για δύο.

Κατάρα: Διαλέξτε τυχαία μία από τις κάρτες δεξιοτήτων που έχετε και γυρίστε την ανάποδα μέχρι την επόμενη ανάπαυλα. Όσο είναι ανάποδα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.  


Αν φέρετε τεσσάρες και υπάρχουν αντίπαλοι με Ζωτικότητα 3 και άνω, τοποθετήστε τον Tweek όσο το δυνατόν εγγύτερα στον σε εκείνον που έχει την μεγαλύτερη Ζωτικότητα.

Αφαιρέστε 1 από τις ζαριές επίθεσης των ηρώων όσο ο Tweek βρίσκεται στο ίδιο δωμάτιο με εκείνους.

Ευτύχημα: Απορρίψτε τον Tweek για να ρίξετε ξανά μέχρι και δύο ζάρια αφού έχετε κάνει μία ζαριά δράσης ή μία ζαριά πεπρωμένου.

Κατάρα: Απορρίψτε Ζ3 ζάρια ηρώων από την κάρτα του ήρωά σας. Απορρίψτε ένα ζάρι πεπρωμένου για κάθε ζάρι ήρωα που δεν μπορείτε να απορρίψετε.


Αν φέρετε πεντάρες και υπάρχουν 3 και άνω αντίπαλοι στον πίνακα, τοποθετήστε τον Slop στην πύλη που βρίσκεται εγγύτερα στον ήρωα που κατέχει τον ρούνο.

Αφαιρέστε 1 από την αξία Κίνησης που έχουν οι ήρωες όσο ο Slop βρίσκεται στο ίδιο δωμάτιο με εκείνους.

Ευτύχημα: Απορρίψτε τον Slop κατά την διάρκεια του γύρο σας ώστε να μετακινηθείτε μέχρι και 3 διαστήματα χωρίς να ξοδέψετε ζάρι.

Κατάρα: Η αξία Κίνηση του ήρωά σας είναι 1 και η Ευκινησία είναι 6+ έως το τέλος του γύρου.

    


   

Comments