Warhammer Quest: Ο Αργυρός Πύργος-Η Φάση των Ηρώων-Οι Δράσεις




ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
Οι δράσεις επιτρέπουν στον ήρωά σας να μετακινείται, να πολεμά και να εξερευνά. Μπορείτε να τις κάνετε ξοδεύοντας ζάρια του ήρωα και ρίχνοντας ζαριές. Κάθε δράση έχει έναν αριθμό εντός παρενθέσεων. Αυτός ο αριθμός υποδηλώνει τον αριθμό του ζαριού που χρειάζεται να ξοδευτεί προκειμένου να εκτελεστεί η δράση. Για παράδειγμα, για να εκτελέσετε μία δράση που έχει αριθμό (3+), θα πρέπει να ξοδέψετε ένα ζάρι που να έχει αριθμό 3,4,5 ή 6. 

Μπορείτε να κάνετε πολλές φορές την ίδια δράση, αλλά, θα πρέπει να τελειώσετε την πρώτη πριν συνεχίσετε στην επόμενη.

Όταν ξοδεύετε ζάρια του ήρωα, αφαιρέστε το από την κάρτα του ήρωα και απομακρύνετέ το. Εάν δεν μπορείτε να εκτελέσετε άλλες δράσεις, τότε ο γύρος τελειώνει. Απομακρύνετε όλα τα αχρησιμοποίητα ζάρια του ήρωα. 



ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Υπάρχουν τρεις βασικές δράσεις που κάποιος ήρωας μπορεί να εκτελέσει:

Εξερεύνηση (1+),

Κίνηση (1+),

Ανάρρωση (1+*).

Επίσης, κάθε ήρωας έχει έναν αριθμό μοναδικών δράσεων, οι οποίες αναγράφονται στην κάρτα του ήρωα.

Η πρώτη δράση που πρέπει να εκτελεστεί από τον μαρκαρισμένο με τον ρούνο είναι η Εξερεύνηση (1+), ώστε να αποκαλυφθεί ο πρώτος θάλαμος.


ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ (1+)
Μπορείτε να εκτελέσετε αυτήν την δράση όποτε ο ήρωάς σας στέκεται δίπλα σε μία ανεξερεύνητη έξοδο (μία πύλη που δεν ενώνεται με άλλον θάλαμο). Μόλις ξοδέψετε το ζάρι του ήρωα, γυρίστε την πάνω κάρτα της στοιβάδας εξερεύνησης και ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Τοποθετήστε τον θάλαμο όπως σας δείχνει η κάρτα, με τέτοιον τρόπο ώστε η μία έξοδος να ενώνεται πλήρως με τον θάλαμο που βρίσκονται οι ήρωες. Τοποθετήστε τυχόν πύλες που βρίσκονται στον θάλαμο (δείτε την κάρτα για το που μπαίνουν). 

Διαβάστε το κείμενο της κάρτας και ακολουθήστε τις οδηγίες. Οι πίνακες των Συναντήσεων βρίσκονται στο πίσω μέρος του βιβλίου της Περιπέτειας. Οι αντίπαλοι τοποθετούνται από τον παίκτη που έχει τον ρούνο στο κέντρο του θαλάμου, όσο αυτό είναι δυνατόν. 

Τοποθετήστε την γυρισμένη κάρτα της εξερεύνησης δίπλα στον θάλαμο, και τοποθετήστε την υπόλοιπη στοιβάδα των καρτών εξερεύνησης δίπλα από του νέου θαλάμου την έξοδο. 


ΚΙΝΗΣΗ (1+)
Όταν χρησιμοποιείται αυτήν την δράση, ο ήρωας μπορεί να μετακινηθεί τόσα διαστήματα όσα αναφέρονται στην Αξία Κίνησης, η οποία βρίσκεται γραμμένη επάνω στην κάρτα του ήρωα. Κάθε διάστημα θα πρέπει να βρίσκεται δίπλα ακριβώς στο διάστημα στο οποίο βρίσκεται ο ήρωας. Διπλανά διαστήματα είναι και εκείνα που ακουμπούν το ένα το άλλο, ακόμη και αυτά που είναι διαγώνια.

Αν κάποιος ήρωας ξεκινήσει την κίνησή του δίπλα σε έναν αντίπαλο, θεωρείται καθηλωμένος. Αργότερα θα δούμε τί συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση.


ΑΝΑΡΡΩΣΗ (1+*)
Αν ο ήρωας πληγωθεί, μπορεί να εκτελέσετε αυτήν την δράση προκειμένου να γιατρέψετε ένα τραύμα. Την πρώτη φορά που χρησιμοποιηθεί έχει αξία (1+), την δεύτερη φορά (2+), την τρίτη φορά (3+), κ.ο.κ.


ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΠΛΩΝ
Κάθε ήρωας έχει πάνω στην κάρτα του έναν αριθμό δράσεις όπλων, τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσει εναντίων των αντιπάλων του. Αφού ξοδέψετε ένα ζάρι ήρωα, εκτελείτε την δράση όπλου, επιλέγετε έναν στόχο στον οποίον θέλετε να επιτεθείτε, και στην συνέχεια ρίχνετε το ζάρι της επίθεσης.

Επιλογή Στόχου
Κάθε δράση όπλου έχει μία Απόσταση, η οποία περιορίζει τον αριθμό των στόχων που μπορείτε να επιλέξετε. Υπάρχουν τρεις αποστάσεις:

Ένα όπλο που έχει Απόσταση Μάχης μπορεί να κτυπήσει αντίπαλο που βρίσκεται σε διπλανό διάστημα.

Ένα όπλο που έχει Απόσταση Εκηβόλου μπορεί να στοχεύσει οποιαδήποτε ορατή φιγούρα, αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε φιγούρες που βρίσκονται σε διπλανά διαστήματα.

Ένα όπλο Απόστασης Περιοχής μπορεί να στοχεύσει όλες τις εχθρικές φιγούρες που βρίσκονται στον ίδιο θάλαμο. Ρίξτε τα ζάρια επίθεσης με όποια σειρά θέλετε.

Ζαριά Επίθεσης
Από την στιγμή που επιλέξατε τον στόχο σας, ρίξτε το ζάρι του ήρωα που ξοδέψατε ώστε να χρησιμοποιήσετε την δράση του όπλου. Αν το αποτέλεσμα είναι μικρότερο από το Hit, τότε η επίθεση αποτυγχάνει. Ειδάλλως ο αντίπαλος δέχεται τόσα πλήγματα όσο το Damage του όπλου. 


Τοποθετήστε του δείκτες πληγμάτων (wound markers) δίπλα από τον αντίπαλο προκειμένου να μετράτε τα πλήγματα που δέχτηκε. Όλοι οι αντίπαλοι έχουν Ζωτικότητα (Vigour). Αν τα πλήγματα φθάσουν την αξία της Ζωτικότητας , τότε ο αντίπαλος πεθαίνει και το μοντέλο αφαιρείται από τον πίνακα. Τα επί πλέον πλήγματα αγνοούνται.

Ορατότητα
Αν μπορείτε να τραβήξετε μία ευθεία γραμμή μεταξύ των κέντρων δύο διαστημάτων, τότε οι φιγούρες σε αυτά τα διαστήματα μπορούν αν δουν η μία την άλλη, αρκεί η γραμμή αυτή να μην περνά σε άλλον θάλαμο ή να περνά μέσα από τοίχο ή να ακουμπά κάποιο εμπόδιο. 


ΦΗΜΗ (Renown)
Κάθε φορά που σκοτώνετε έναν αντίπαλο κερδίζετε έναν πόντο φήμης. Επίσης, κάθε ήρωας μπορεί να κερδίσει πόντους φήμης με τον δικό του μοναδικό τρόπο, ο οποίος αναφέρεται στο κάτω μέρος της κάρτας του ήρωα. Όποτε παίρνετε ένα πόντο φήμης, μετακινείστε κατά ένα διάστημα τον δείκτη που έχει ο ήρωας στον πίνακα μετρήσεως φήμης πάνω στον πίνακα της μοίρας. Όταν ο δείκτης φθάσει στην αρχική του θέση (διαγράψει δηλαδή έναν πλήρη κύκλο), ο ήρωας κερδίζει μία ικανότητα (skill). 


ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΥΡΟ
Όταν όλοι οι ήρωες τελειώσουν με τις δράσεις τους, ξεκινά η φάση των αντιπάλων. 


Comments